Založ si blog

sen. .. ..

Sen….vedú k nemu dve cesty,ta prvá je ľahká bez prekážok,bez bolesti.Ta druhá je prestný opak, tažké prekážky a bolesť,lenže ak sa pozriem lepšie zistim ,že práve tá druhá cesta vedie k mojmu snu . Veľa vecí sa dá vrátiť spať, no nikdy sa nedá vrátiť ak niekomu sposobime slzy. Ty si možno myslíš,že už som na teba zabudla, no ja ťa milujem stále! Nemôžem a ani nechcem na teba nikdy zabudnúť,,milujem tvoj nadherný pohľad,ktorym sa na mňa pozeráš,zbožnujem tvoj chrumkavý úsmev,chýbaš mi ako nikdy predtým,tak prečo mi to robiš?

– áno si hodnotnejšie ako to krásne slniečko,ktoré sa konečne ukázalo! Dávaj mi na seba pozor,,,ja som stále pri tebe ,,,ved ty to vieš anjelik

SR Bratislava NRSR parlament 9. schôdza BAX

Opozícia kritizuje neskorú voľbu kandidátov na sudcu ÚS i počet uchádzačov

30.04.2024 11:05

Parlament by sa mal následne venovať aj návrhu na odvolanie členov súdnej rady, ktorí sú volení parlamentom.

DN - SIAF

Tohtoročný SIAF sa bude niesť v znamení osláv troch výročí i krstu stíhačky F-16

30.04.2024 10:31

Podujatie sa uskutoční na leteckej základni Kuchyňa-Malacky 31. augusta a 1. septembra.

nehoda, priechod, bratislava

Na priechode pre chodcov v Bratislave zrazilo auto 16-ročné dievča

30.04.2024 10:26

Alkohol v dychu vodiča nezistili.

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1365x
Priemerná čítanosť článkov: 1365x

Autor blogu

Kategórie

Archív